Kontaktai

Kaip greitai įvykdomas užsakymas?

Prekes, kurias turime sandėlyje išsiunčiame tą pačią ar sekančią darbo dieną, po to, kai gavome apmokėjimą. Apie tai informuojame el.paštuišsiųsdami siuntos sekimo numerį bei nuorodą. 

Prekės, kurios užsakomos, užsakome iš tiekėjo ir išsiunčiame Jums per 2-6 darbo dienas, po apmokėjimo. Jei netyčia užtrunkame ilgiau – būtinai pranešame el.paštu arba telefono skambučiu. Kai prekė paruošta išsiųsti, informuojame el.paštu, išsiųsdami siuntos sekimo numerį bei nuorodą.

Kaip prekės pristatomos?

Prekės pristatomos tik per paštomatus:

•  DPD
•  Omniva
•  LPexpress

Kaip greitai prekė atkeliaus į paštomatą?

Prekės į pasirinktą paštomatąpristatomos per 1-3 d.d.Šventiniu laikotarpiu, prekės pristatymas gali užtrukti ilgiau. Prekės buvimo vietą galite sekti pagal siuntos numerį, kurį išsiunčiame el. paštu patvirtindami užsakymą.

Kaip pateikti užsakymą?

Išsirinkę prekes, pridėkite jas į krepšelį. Atsiskaitykite jums patogiu būdu ir pasirinkite pristatymo paštomatą. Po apmokėjimo, gausite užsakymo patvirtinimą el. paštu. Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite kitą el. laišką su sekimo numeriu ir nuoroda sekti užsakymą internetu su vežėju.

Ar turiu susikurti paskyrą norint apsipirkti?

Taip, tai būtina ir labai paprasta atlikti. Jums tereikės įvesti savo el.pašto adresą ir toliau įvesti patvirtinimo kodą, kurį gausite el.paštu. Kiekvieną kartą, norėdami prisijungti prie savo paskyros, reikės įvesti tą patį el.paštą ir naujai atsiųstą kodą. Su vienu tuo pačiu el.paštu prisijungsite prie vienos tos pačios paskyros.

Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Atšaukti užsakymą galite tik tuomet, kol jis dar neišsiųstas. Tai padaryti galite prisijungę prie savo paskyros arba susisiekdami su mumis el.paštu.

Kaip galiu sekti savo užsakymo būseną?

Sekti užsakymo būseną galite prisijungę prie savo paskyros el.paštu. Išsiųstą siuntą galite sekti pagal siuntos numerį, kurį rasite savo paskyroje prie užsakymo arba gavę el.paštu laišką su sekimo numeriu.

Kaip galiu atsiskaityti už prekę?

Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor  elektroninės bankininkystės paslaugomis,  Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantisMakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Ar saugu pirkti internetu?

Taip! Mūsų parduotuvėje naudojama patikima ir saugi mokėjimų sistema MakeCommerce.lt. Pirkimo-pardavimo metu sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis,sauganti pirkėjo ir pardavėjo teises. Parduotuvės kontaktai ir informacija apie pardavėją:čia.

Kaip atgausiu pinigus, atlikus prekių grąžinimą?

Pinigai grąžinami į Jūsų sąskaitą (tą pačią, kuria apmokėjote užsakymą) ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo mums dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

Nekokybiškų prekių grąžinimas vykdomas Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsniu. Jūs turite teisę grąžinti visas įsigytas prekes per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Prekės grąžinimo sąlygos. Plačiau apie sąlygas:čia.

Kaip grąžinti prekę, kuri netiko?

Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį Jūs turite teisę ją grąžinti per 14 dienų.Prekės grąžinimo sąlygos.
Plačiau apie sąlygasčia.

Ar galiu prekę pakeisti kita?

Jei norite keisti į tą pačią prekę, tik kitą dydį, susisiekite el.paštu. Kitu atveju, atliekamas prekės ir pinigų grąžinimas, o kitą prekę turite įsigyti pateikdami naują užsakymą.